12 december

jag tycker egentligen inte om julen, snön är väl något jag tycker om däremot med tanke på att då kan man åka bräda men de är väl det ända med vintern jag tycker om. vintern är kall, blöt, mörk och depprimerande. de bästa med julen är väl att se hur lycklig mamma är när hon plockar med alla julsaker och julgranen framför allt.. och pappa får bära och konka fram och tillbaka, alltid lika kul ;D

men nu vare så att jag satt och kikade runt på bilddagboken och såg massa sommarbilder och finns de något mysigare att ligga ute på en studsmatta, sent på kvällen, de är fortfarande ljust ute och bara känna doften av sommaren? i love it! speciellt ute hos niklas, för sommaren på landet är det finaste och underbaraste som finns, finns inget jag älskar mer än att bara leva, njuta av livet och bara tänka på sig själv en sen sommarkväll i juli :)



http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=70-AV_ID=840494,00.html
egentligen, vad ska man säga? knappast förvånad om jag ska vara ärlig..



the script, my new love ;D

-
jag har ganska tråkiga vänner, så hemskt att säga men de är sant..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0