15 december

idag har jag jobbat, var sliten imorse när jag skulle gå upp men vafan, jag har bara tre dagar kvar nu på praktiken, plus att det är faktiskt kul på praiktien så jag pinade mig upp.. kom ner till jobbet där de satt upp tv apparaterna så fint :) så vi har kollat på tv nästan hela dagen, för de var så lugnt idag, vilket var så jävla skönt ;D

vi åkte en sväng till aktivitetshuset och hämtade lite prylar, då vi fick idén att man borde hyra den lokalen och ha världens fest ;D haha, mina två chefer är runt 50år men typ 25 i huvudet! Som marie sa idag, att hon hade sån huvudvärk igår, för att hon SÖP så jävligt i lördags. Ni hör ju ;D haha, bästa som finns kan jag lova :) iallafall, sista praktikdagen på torsdag, ledig fredag-lördag sen jobbar jag på söndag. sen hela nästa helg jobbar jag också :)



Förresten, till er som kanske tror att jag dissar er eller så, så är det INTE.
Min telefon lever sitt egna lilla liv, hänger sig, skickar inte iväg sms och ibland går de varken att ringa ut eller få samtal, bara så ni vet. KANSKE blir de en ny telefon efter jul, om jag inte får en i julklapp förstårs (snälla tomten?)


-
Jag är ledsen över att jag aldrig tog någon utav de hundra chanser jag fick, du var en ängel, helt jävla underbar! Jag insåg det bara försent. Du kommer alltid vara en av de bästa vänner för mig, ingen kan ersätta din plats du har i mitt hjärta. Det kommer alltid stå någonstans mellan vänskap och kärlek mellan oss, jag saknar dig baby!
-






jag känner mig lite självkär idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0