17 december

Händelserikt på jobbet idag faktiskt :)
Snyggingen var in som vanligt och det är alltid lika mysigt ;D hahah..
Sprang även till skolan (för tredje gången på två dagar) för att få biljett till studentkryssningen, och äntligen nu är det fixat och klart, betala får vi göra så fort elin kommer hem :) Som för de andra jag saknar ihjäl mig efter.



Idag var de final i bonde söker fru och ingen valde som jag ville, utom Peter!
Peter valde min ÄLSKLING Wille :) Finns de nå mer underbarare än honom? Nej men ärligt, bara att titta på honom blir man ju lycklig och vill sratta, är så glad att han "vann" eller vad man ska säga, har hållt på honom ända sen jag såg han första gången :) hehe!



Nej, lägga sig och sova kanske, kolla på tila tequilia också..
Sista dagen imorgon, fast sen är de jobb på söndag och hela nästa helg, wei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0