eleonoreida'

Massa nytt på gång, praktiken är snart slut vilket är skit tråkigt, för jag trivs hur bra som helst, men då är det bra att man får jobba där istället och tjäna pengar ;D sen på nyår ska spenderas med Älin och jobb, får rätt bra betalt och de finns inget speciellt att göra på nyår för mig annars iallafall.. Sen ska vi planera in mössprovtagning, eftersom att jag är med i kommitten där, sen FYLLER JAG 18 ÅR! Och sen så blir de student kryssning och kanske bal, de visar sig. Sen är det STUDENTEN!






Kommentarer
Postat av: Barre

Det ska bli kul att du äntligen blir 18 år här. ;D Och Joar kommer ju finnas kvar nästa år så då blri det roligt där. ^^

2008-12-10 @ 19:42:07
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Barre

Det ska bli kul att du äntligen blir 18 år här. ;D Och Joar kommer ju finnas kvar nästa år så då blri det roligt där. ^^

2008-12-10 @ 19:42:15
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0