STUDENTKRYSSNING 2009

Så, äntligen så är allt bestämt gällande studentkryssningen som nu blir av den 16 maj :) och jag och elin ska dela hytt, hur de blir med praktiken och så, får vi ta då eftersom att kryssningen är samtidigt som praktiken och vi ska ju förmodligen vara uppe i sälen då..

Annars händer det inte så mycket just nu, försöker komma igång med bloggandet igen, älskar det men inte alltid de finns så mycket roligt att skriva om, som andra vill läsa om heller.. Men men, jag försöker iallafall.. Hoppas att de finns några som läser iallafall.. ;D .. Nu när jag har gjort ett nytt försök.



förresten, jag saknar emelie möhlenberg :( <3

Kommentarer
Postat av: Barre

Jag ska verkligen partaja där då med dig. ;D

2008-12-10 @ 19:43:28
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0