pust och stön.

Duktiga jag.

Igår morse gick jag upp vid sex för att ut och springa, ner på stan, sen hem och gick promenad med easton. det är inte ens jobbigt längre, ut och spring bara, rensa tankarna och bara få vara ifred för en stund! :)

senare på dagen kom viktor och hämtade mig, hämtade sen upp johan och putte, för vi skulle ut och åka båt :) testade wakebord, men har inte tålamodet för det, haha :D .. skit skönt i vattnet var det också!

hem och åt, sen åkte vi till ricos och dom åt, jag käkade hemma :) sen upp och var hos martin & johan, kollade på film osv, sen hem, för vi alla var helt slut.



jag kan aldrig beskriva hur tacksam jag är, du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0