im falling..

Min första vecka som 18 åring började med att gå ner på baken själv, utan mina föräldrar och det kändes helt sjukt konstigt ;s skämdes nästan. där skulle jag göra lite ärenden, som att fixa med mina konton, fixa dosa, sätta in pengar och även fixa nytt bankkort eftersom att mitt inte vill funka.

sen fortsatte färden till selma, där jag inhandlade min "lilla" plånbok som är sååå fin, sprang även runt i andra affärer, fick oss lite goda skratt på vägen, sen började jag skolan, hade prov bara, HELA JÄVLA DAGEN! Vilket sög mer än vanligt, men aja, de löser väl dig det med. Fixade även mitt bordsarrangemang idag, jag valde "påsktema", gula blommor och gröna fjädrar, snyggt som fan! :)

sedan fortsatte dagen med att mamma kom och hämtade mig från skolan, åkte hem och åt lite mat, sen bytte om och drog till korsängen för att träna, hej och hå säger jag bara, jag har noll kondition och absolut ingen koordination i min kropp, jag är fan helt hopplös haha ;b trött och jävlig åkte jag och handlade imellan, sen hem, slängde i mig mat, sen in i duschen och nu har jag landat här, helt utmattad. har tänkt tanken att röra mig till sängs snart, men jag hittar ingen ork, undrar vart jag tappade den någonstans?



du stal mitt hjärta..

Kommentarer
Postat av: NORDMAN BABY NORDMAN!

jaa jätte jobbigt men skit kul att träna o imorgon är vi påt igen ;) mee liike <33

2009-03-17 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0