Vårmys och grillat!

Åkte fram och tillbaka till västerås vid tolv tiden inatt, med min vän Nathalie som ville ha sällskap när hon körde grabbarna grus till Pluto. På vägen dit fick vi höra både den ena och andra hejja ramsan, som tillägnades såklart till Nathalie! :)

Hem och sova, eftersom att jag skulle upp och jobba, men sen imorse fick jag sms om att jag inte behövde, skönt! Så jag ställde mig och städade hela min lägenhet, diskade, skura badrum och plocka ihop all tvätt. Sen kom mamma och pappa förbi o hämta upp mig för att vi skulle ta en tur på stan :) Hittade en tröja som till dagens all ära ska bäras. Hem till mig igen, för att kolla talang 2010 och fika.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, vi ska grilla! Hur vår(igt) är inte det? :) mys på högsta nivå! Hoppas på att bror dyker upp och visar sitt glada ansikte också, party prinsen har ju redan börjar festa, känns som att jag ligger ganska mycket efter i tempo?


Kvällen verkar för min del suddig, festa är det ända jag vet. Vart, med vem osv, är bara ett blur.. Alla säger olika, och alla planer ändras. Och som i tidigare inlägg, är jag rädd att det inte alls blir lika kul som i torsdags, det var oslagbart.



Vi ses i dimman fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0