The way you make me feel.

kvällen har spenderats med nathalie, ida, charlotte, sofia, josefin, kalle, alexander, filip och jimmy! tjejgänget på balkongen och killarna framför fotbollen (Y) blev kladdkaka och utdelning av paket samt en del alkohol. Nathalie drog även i färg i mitt hår och nu är det snyggt igen, blev lite mörkare - skit snyggt (Y)!


allt ändras dag för dag nu
, kanske blir att ta en lägenhet iallafall, lite mer centralt :) ska prata mer om det imorgon, kanske kan ske en flytt snarast då :) just hope and see :)


Det är inte så att jag tänker på det varje dag, men självklart finns det saker och ting som gör att man ständigt blir påmind. Hur svårt ska det vara att släppa egentligen? Blir så sur och samtidigt besviken på mig själv, det var inte värsta grejen ju? Jag har haft flera "sånna här" efter och före, men aldrig har det blivit såhär. Jag vill bara att klumpen i magen försvinner och låter mig själv förrtränga det som varit, för det är väl bäst? Trotts att det inte ens var länge sen sist vi sågs..

Jag kan bara inte låta bli, det gör så ont..

- och dum känner jag mig också, när det finns någon ny i bilden, ifrån bådas sidor, jag har så jävla rätt när jag säger att kärleken inte bara är blind utan jävligt dum också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0