i d i o t - i love you.

det finns fan folk till allt och idioter finner man i varje hörn. så trött på att vara så blåögd, godtrogen och så lättlurad & dum. trött på dina tomma ord och ditt spel, less på att du ska vara elak, såra och bara kunna skita i allt och sen komma tillbaka när det duger. jag vill inte längre vara en leksak du kan plocka fram när du känner dig ensam, en jävla pjäs i ditt spel eller bara vara en i mängden.


Im sorry, but i adore you.
Jag har försökt att säga det, flera gånger förut. Men du har aldrig förstått, aldrig ens brytt dig. Och sen hur du kan betee dig på ett sätt och dagen efter på ett annat.
Och egentligen vill jag inte ens erkänna det, men mitt hjärta slår nog, några extra slag för dig. Och det har det väl gjort ett tag nu..





Fernandos blev det till slut, en drink där med ett halv trevligt gäng, sen drog vi och käkade och mötte upp nathalie och erica. snackade lite skit, drog en runda på stan och pratade av oss på vägen hem. nu ska jag slå på en film i sovrummet, arg och ledsen som jag nu är, besviken kanske är mer passande, usch.

imorgon blir det favorit maten hemma hos mamma och pappa, underbart! ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

i know ;) inte direkt super bra på de. tänkte lägga upp lite nu faktiskt! :D

2010-05-02 @ 11:26:46
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

BTW, tycker du själv suger på att blogga! ;)

2010-05-02 @ 12:54:57
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0