God Jul :)

Träffa Malle för lunch och uppdate, vi bestämde även att hon ska följa med till Stavsns imorgon för att säga hejdå, ändå sved det idag när vi sa hejdå. Sen hem till farmor för att fika mitt favorit fika, lussebulle och saft! (:  Sen sa vi också hejdå, för den här gången.

Åkte hem till mina föräldrar för att pressa dom på information, de har varit så underliga och skumma så nu skulle jag minsann få veta. Och det slutade med att jag fick en tidig julklapp, en bärbar dator ♥. Så nu kan jag ta med dator till mitt nya hem är evigt tacksam!!


det är en jobbig dag idag och morgondagen kommer vara värre :/ nu ska jag lägga mig i sängen med Jonny's spotify lista och mysa ner mig.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilken bra för tidig julklapp! :)

2010-11-29 @ 22:46:20
URL: http://saknadejonny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0