Om man inte frågar och säger vad man känner, då kan man heller inte veta. Men då ska man heller inte bara tro.

Bara för att jag är tjej, så är man kär det allra första man blir. TYP.
Det är så alla killar ser tjejer, bara för att man vill träffas och umgås, så är man kär. Men det är aldrig tvärtom(?). Och när jag fick det här slängt i ansiktet, visste jag inte vad jag skulle säga.

Vem är så dum som vill sätta sig i ett förhållande, två veckor innan man ska flytta härifrån? Har folk glömt bort att jag är en av de tjejer som inte vill ha barn och aldrig vill gifta sig? Vem tar ni mig för? Kär, är så långt ifrån min verklighet. Jag har lovat mig själv, att inte bli kär medtanke på att kärlek bara finns på film. Och det är ett löfte jag kommer hålla i en långtid framöver. (Sen om det ändras i framtiden, är en helt annan sak!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0