Påsk helg på Hotel El Sebaz^

den här helgen har varit har varit den allra bästa av alla helger, då jag varit hemma de senaste halvåret :) tre (fyr) dagars med fotboll, alkohol, hotel el sebaz med goda vänner, kubb & lek, utgång och solstols-häng säger nog det mesta. Och hundra sjuttioelva shotts förstårs. Jag har ju faktiskt lärt mig bonkat också, kan vara helgens roligaste, det tackar och bockar vi för!


-
Hon är tillsammans med ditt ex.
- Jotack, jag äter mat just nu, vill hon ha resterna som blir över där också?
Varför skulle hon säga nej? Hon är så fet att hon snart rullar fram ändå, starkt jobbat!

Tror jag dog en smula :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

De va jätte roligt att se dig <3

2011-04-27 @ 19:04:03
URL: http://frunordman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0