Ska byta ut alkoholen mot träning!

Jag tror att jag börjar bli sjuk, eller har jag slagit i huvudet? JA, men jag slog ju i huvudet i fredags. Där har jag det.

Hursom helst, flera nätter nu har jag drömt hur jag ligger i hårdträning och jag har världens sjukaste spring i benen. Vill på med power musik i lurarna och springa av mig i spåret, springa tills man inte kan stå upp längre. Fan vad underbart!! Nu längtar jag hem, mer än någonsin. För jag vill hem och pressa mig själv till max. Tror även att Easton behöver lite mer motion och vad är bättre än sällskap som vill vara ute och samtidigt hoppa & leka? Nu är det dags för långa promenader och sen löpturer.


Har gått ner 11kg på "min tid här ute", men nu står det tvärstill. Så, nya vanor när jag kommer hem, för nu ska det rasas i vikt! :) YEY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0