Always remember to be happy because you never know who's falling in love with you smile.

Så här underbart väder var det igår när jag gick till jobbet och det är inte konstigt att man då får världens största leende. Jag bara älskar att ha det där stora fåniga leendet, för det är ju som dom säger - om du ler och skrattar när ingen ser eller är i närheten, är det äkta.

Vädret idag ser inte ut att bli lika roligt,
men man måste ha dåliga dagar för att uppskatta det bra. Borde egentligen röra mig mot jobbet nu, men jag har svårt att slita mig ifrån Vakna! med the voice. Och som sagt, idag är jobbet mindre lockande. MEN, bara vetskapen om att jag på fredag får åka till Enköping och umgås med mina fina, gör att jag håller ut hela veckan då jag även har jobbat elva dagar i rad, lite ledig skulle inte sitta fel just nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0