Full och full, man kan väl ramla ändå?

Inatt när vi kom hem efter en afterwork öl på seglarn, så drog jag en snygg vurpa i köket. Tog emot mig med handen, så blev lagom svullen samt slog i benet, duktig! Måste säga, att det var HALT och inte pga alkoholen. Och som jag alltid säger, ska man ramla, så gör det med stil. Så det var det jag gjorde (Y)


tycker inte om att blogga längre,
då jag vet att fel folk läser och att jag inte riktigt kan skriva ut längre lika mycket som jag vill och inte längre på samma sätt. Och får (kan) jag inte göra det på mitt sätt, så är det slut skrivet. Kanske kommer ramla in något meningslöst inlägg då och då, det får ni leva med.


Nyheten är ute, passa på att njut av den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0