im done.

Skrivit ett A4 långt inlägg, men raderade skiten. Tänker inte sjunka lika lågt och absolut inte dela med mig till alla om vad som sker och pågår. Eller ska jag säga, vad som egentligen inte sker och pågår? Hur som helst, enköping lever kvar i samma bubbla och jag kan inte göra annat än att skratta bort det lite lätt och bara släppa det.


Allt är inte på topp hela tiden, även fast många tror det. Känner att jag saknar ett liv här ute och jag ska nog ta saken i egna händer och göra något åt det. Att ha kul, vara impulsiv och få leva livet lite grann är något jag saknar. Får se vart alla planer leder, drömmar finns och man ska inte drömma om livet utan leva sin dröm.



Stockholm, jag längtar efter dig!


Kommentarer
Postat av: ANNA

vill du bli veckans blogg?

anmäl dig nu!

kram

2011-02-02 @ 13:47:57
URL: http://annasofia.devote.se
Postat av: Linn karlsson

tråkigt nog kommer nog enköping alltid vara kvar i samma bubbla :/ man måste bryta sig loss, fortsätt kämpa, du är så himla bra Ida & jag tror på dig <3

2011-02-02 @ 18:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0