Livet är så mycket mer än bara matriella ting.

Klockan är kvart i nio och jag är för det första vaken, haha kors i taket! (; Redan varit ut på promenad med hundarna och snart ska jag kasta i mig lite frulle för att sen åka och sola. Göra mig iordning för att sen tvinga med min kära vän till hemlig ort! Ikväll när jag kommer hem ska jag träffa Linn ♥ ska upp och tända ljus hos Jonny, fem månader idag. Tiden går alldeles för snabbt, jag tänker på dig och saknar dig! ♥


Jag gillar söndagar!

Söndag - åka hem.
Nästa söndag - sälen!
Söndagen efter det - min födelsedag!
Woooopwopppp!!!

-
Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skoja bara", lite kunskap bakom "jag vet inte", lite känslor bakom "jag bryr mig inte" och lite smärta bakom "det är lugnt".

Kommentarer
Postat av: linda

Hej måste bara säga att du har en bra blogg sen undrar jag vilket hotell du jobbar på i sandhamn? Va där i januari och känner igen dig. Mvh linda

2011-02-28 @ 10:09:38
Postat av: Agneta

Finaste söt-Ida! <3

2011-02-28 @ 21:25:07
URL: http://saknadejonny.blogspot.com/
Postat av: Idaa

Sv: Åh tack. Jag jobbar på seglar hotellet, hur kommer de sig att du känner igen mig? Varit på hotellet? :)

2011-03-01 @ 19:57:18
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: linda

Ja vi va på bröllop där 15 januari har för mig att du tog våran beställning när vi åt lunch ;-)

2011-03-02 @ 09:21:05
Postat av: idus

Ledsen att göra dig besviken men jag jobbar tyvärr inte i restaurangen! :) Kanske har du mött mig i korridoren eller sett mig i restaurangen då jag gått förbi :)

2011-03-02 @ 21:15:04
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: linda

Ja kanske för jag känner igen dig därifrån sen kan jag träffat dig i enköping har också bott där :-)

2011-03-02 @ 21:48:13
Postat av: idus

Aha oj :) Ja, de är inte omöjligt. Vem är du då, gammal? Bor någonstans nu? :)

2011-03-02 @ 22:21:44
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0