Malin jag erkänner, hemma kvällar är fantastiska.

Äntligen hemma efter dagens två jobbpass, maten är i ugnen och jag har precis kommit ur från en välbehövd dusch. Tjejerna ville ta en öl efter jobbet när dom slutar (22.30 & 24.00) men känner att en kväll framför tvn lockar mer och det gör den allt mer och mer nu förtiden. Välkommen åter & Cirkus möller får bli mina vänner ikväll och det är jag mer än nöjd med.

Längtar efter helgen, då det var år och dagar sen jag hade en riktig helg. Blir att åka till Enköping för att festa, umgås med tjejerna och träffa lite nyfunna vänner (ja, jag väljer att kalla dom det, haha!!)



Kommentarer
Postat av: Malin Lindberg

Jag visste att det skulle bli människa av dig! Du anar inte hur glad jag är!

2011-02-05 @ 23:57:53
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0