Sudda sudda sudda bort din sura min, munnen den ska skratta och vara glad.

Idag är jag sådär löjligt glad, sprallig och sjukt lycklig inombords. Varför? Haha, ja det är en annan femma (; Och hur man kan vara glad över en sånn skit sak egentligen är konstigt, men enbart bara positivt (Y) inte alltid bara skit att vara fast på en halvdöd ö och heta ida karlsson, wei. Samtalet jag fick inatt bidrog kanske en del, fick veta att jag får Enköpingsbesök här ute i när jag fyller år, grabbarna grus gör sandhamn, detta ska bli intressant (; haha.

åker till enköping nästa helg för att umgås med linn och ta igen förlorad tid, smed planer tidigare idag som gjorde att jag skrattade och log ännu mer, fina linn! ♥


dags att slänga sig i säng tillsammans med svensk maffia,
har trotts allt en mördar helg som väntar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0