Tamanm (Y)

Imorgon ska jag tillbaka till sandhamn och just nu vill jag verkligen inte. Jag vill vara kvar här med mina fina vänner och speciellt efter den här helgen som varit. Jag finner faktiskt inte ord för vad jag känner just nu, allt är bara jobbigt. Och speciellt när tanken slog mig, det jag har i sandhamn som jag inte har här är ett jobb men that's it..

Bakismat på västerviksgatan innan jag begav mig hem och tog igen förlorad sömn från inatt, då jag fick ta hand om allt för fulla människor som inte ens visste vad han själv hette, starkt jobbat (Y)


"Max, du ska inte gå hem med nån an dom!!"

- Meeeen jag ska gå hem själv säger jag ju!
"Nej, för fan, gå hem med Matilda, hon är en riktig läckerbit, du kan fan inte gå hem med någon av dom där mifforna!"

Kommentarer
Postat av: linn Karlsson

helgen va tamam babe :D Haha såå jävla bäst!

2011-02-16 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0