två dagars ledighet.

jag borde ha åkt hem, jag ångrar mig nu men nu är det för sent.
min lediga dag har jag spenderat på soffan, ihop med mat och massa gott. Azad har jag haft på facebook chatten hela dagen och han retas att jag följer alla serier man bara kan följa, vilket inte är sant! Jag är fast på en ö och är trött = dagen spenderas hemma punkt. Zandra drog till stan och Sofie och Louise har varit på sitt rum sen varit på jobbet, så idag har jag även varit gräsänka!

ledig imorgon också, kanske ska göra ett tappert försök att ge gymmet ett besök, vilket jag även skulle gjort idag men på tok för less och trött så fanns det noll energi, skulle även besöka ett solarium men fanns det här, neeeeej.


-
"det känns som att jag sviker andra och gör andra besvikna om jag tar det här beslutet."
Du sa nej och berättade även vad alla andra tyckte som du pratade med och de kände exakt som jag. Ett samtal nu ikväll vill bara få mig att bryta ihop, exakt som jag känt. Precis som en smäll i ansiktet. Jag är ledsen och känner mig sviken av den som borde stötta mina beslut mest. Dags att tänka om, ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0