Skippar fredags mys och kör party fredag istället!

Kaos i stockholms stad, tåg och bussar som var inställda samt pendeln, wonderful! Två timmar senare satt jag på tåget till Enköping och hade jag åkt idag, hade jag blivit fast i stavsnäs, hade varit bra snyggt (Y) Blev upphämtad av pappa direkt vid tåget, sen blev det att hämta ut paket samt en vända på systemet, en timme i enköping och jag hade redan bränt nästan 2000 .. känns toppen, man är ju en tät jävel! Åt sen middag med mamma och pappa, innan jag blev upphämtad av Linn ♥ för en latte på donken, hade alldeles för mycket att ta igen och det var en riktigt trevlig kväll. Träffade Andreas på en cigg innan vi begav oss ut på landet för att hämta upp Linn's alkohol tills helgen (:


idag blev det att dra en vända ner på stan och träffa Jenny, en snabbis trodde jag men blev kvar där en timme .. och det var underbart att få träffa henne då det var månader sen, hade mycket att ta igen och jag skulle tydligen vänta mig ett besök i sandhamn inom kort! ♥


dags att skölja ur lite hårfärg och duscha, snart kommer Åsa och och prins Alexander!! (:
Ha en toppen fredag och helg, för det kommer jag garanterat ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0