i det stora hela, önskar jag att varje lördag var som i lördags.

Ligger på soffan och nickar till med jämna mellanrum tills min ny inflyttade sambo bestämmer sig för att stöka runt, bli tyst sen stöka runt lite till.. inte sådär väldigt uppskattat utan förbannat irriterande. Man börjar känna av att vi verkligen har blivit fler här hemma, jag är van att det bara är jag och Emilia, sen Louise och Gabby på helgerna, men nu är vi två till "fulltidare". Ska bli intressant och se hur det är när alla är hemma, fullt hus i party sexan, oh herregud.

bläh, imorgon torsdag vilket betyder snart helg och hur meningslös känns inte den här, då jag ska fylla den med jobb och inte tid med dig? jag får leva på helgen som var ett tag till tills vi ses igen ♥ dock kommer zandra hem imorgon, som jag inte träffat på en vecka, det ska bli skönt att se henne igen.


Hold tight ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: tack tack

2011-02-16 @ 20:48:40
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/
Postat av: linn Karlsson

Hold tight babe <3

2011-02-16 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0