I just love how it sounds.

Upp och ner, ner och upp.

dagen på jobbet idag har bara bestått utav väntan på zandra och nu är hon äntligen hemma! Så nu har vi tagit igen lite tid och ätit gott, snart blir det att kasta sig i säng sen sova :) fast vi lär ju ligga och prata hela natten iallafall, så jag är beredd på att jag inte kommer få mycket sömn inatt, men det är det värt nu när min sambo är hemma!


Pratat av mig med min nathalie ikväll om jobb, boende och livet skulle man väl kunna säga. Hur snabbt saker och ting förändras och vilka val som man kommer ta och vilka som man kommer påverkas av längre fram i livet. Så glad att jag har henne, efter allt vi gjort tillsammans både på gott och ont står hon kvar. Vänner som henne, växer inte på träd ♥


Och sist men absolut inte minst, (eller minst är hon förstårs, haha.) så måste jag berätta att jag fått en liten kusin! Tror nog att Izzy är världens stoltaste storebror, moster sa att nu är Familjen Andrew komplett (:

Välkommen till världen baby Nova!


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag älskar dig sis <3

2011-02-18 @ 12:05:36
URL: http://mywordsknockyouout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0