"Man vill ju ha en sån där bil grabbarna blir impade av!"

pratade med pappa idag gällande det här med bil och kom fram till att det är dags att leta efter en, eftersom att jag inte nöjer mig med vilken som helst är det dags att börja kolla runt :) sen är det så att det är rätt drygt att vara utan bil när jag är i Enköping, eftersom att alla inte bor mitt i stan och mamma behöver sin bil vid sex på morgonen.

äntligen börjar det hända lite saker att se framemot, (vilket jag nu gjort ett tag men nu börjar det närma sig) skönt att göra något än att bara vara på den här ön. På söndag är det en vecka kvar till Sälen och sen är det min sista vecka som tonåring, haha. Festande här ute på ön sen får jag åka hem till mina hjärtan i Enköping ♥ vad är en bättre present än att få spendera den med de man tycker allra mest om? Och då jag kommer hem på min födelsedag blir det halva dagen i Sandhamn och andra i Enköping, jag bara hoppas på att den dagen blir percis vad jag önskat!


Nedräkning!
Sälen med jobbet - 10 dagar
Enköpings besök - 16 dagar
Min födelsedag - 17 dagar
Åker till Enköping - 17 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0