världen är bra liten.

jag har blivit sämst på att blogga, kan bero på att jag är så upptagen med mig själv och alla här ute. Är så glad och lycklig över att vara här, det händer hela tiden saker och jag är bara allmänt nöjd :) Och det konstigaste av allt, är att jag inte ens haft tanken på att åka hem, det är något nytt. Och jag fick helt klart ännu mer energi till att stanna här då i fredags träffade jag på min "drömkille", att han av alla, Enköpings killen plötsligt var ute i Sandhamn, vi kramades & skrattade gott tillsammans, de var smått crazy.

fick en nyhet idag, att saaris ska flytta hem till sverige igen och kommer att komma ut till mig, yeey! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0