Friday, we love you.

dagen jag längtat efter! ikväll ska jag & linnD festa med påsk-gänget, vi vet hur det sluta sist och jag hoppas på minst lika mycket kaos denna kväll, fast denna kväll kanske vissa kan hålla sig mer vakna, haha! Och sen ska jag försöka att inte vara allt för bakis imorgon, så jag pallar festa tillsammans med tjejerna på västerviksgatan. Eftersom att matchen på söndag blev inställd så kan vi köra rätt hårt och inte mes dricka, härliga tider!

Sen i veckan åker jag nog till Sandhamn, saknar alla mina vänner där ute och sen är det dags att börja boa in sig, eftersom att jag inte får med mig allt när jag flyttar ut igen så är de lika bra att släpa så mycket jag kan denna gång. Får se hur mina sambos jobbar, kommer vara konstigt att komma tillbaka till ett ny renoverat hus och fyra nya sambos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0