fsk's damer tog lagsport till en annan nivå.

fredagen beståd av grillat, alkohol, singstar och mycket skratt, disskutionerna om vad som är skillnad mellan tjejer & killar blev snabbt kvällens heta ämne som ledde till sanning eller konsekvens. kvällen slutade med att jag, emil, mange och sebastian hoppade oss trötta i hoppborgen på max.

seg lördag var det bara att pallra sig upp för match i tärnsjö, sov gott i bilen både dit och hem, haha. matchen slutade med förlust men det var en riktig kul match och ännu roligare är det nu när man fått upp konditionen och nu faktiskt orkar springa som en tok i 90 minuter :) lina styrde skutan mot bergvreten så var det bara att göra sig iordning för lagfest nere på munkan. Och om vi hade kul, kvällen innehöll allt och lite till! Gårdagen gör det ännu svårare för mig att lämna, jag kommer sakna er!


Och idag hände även något oväntat, fick precis ett samtal om jobb erbjudande och jag tackade nej. Gissa om tankarna snurrar i mitt huvud nu, vad har jag gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0