If it makes you happy, it can't be that bad.

fredagen var till en början osäker, tills vi tjejer gjorde hela stan osäkert. Det är inte speciellt kul att vakna upp och inte veta vart faen man är någonstans och hur man har kommit dit. Inte heller senare få berättat för en vad man gjort, saker man själv inte har en aning om. Men shit, vad kul jag hade!

Dagen efter var dock mindre kul, spenderade exakt hela dagen i sängen tills jag insåg att klockan började närma sig åtta på kvällen och jag skulle festa till det med tjejerna på västerviksgatan, det var en långdragen kväll som innehöll de mesta, både påå gott och ont. Tusen tjafs och bråk med killar som inte har mycket innanför pannbenet och att få en flaska i huvudet, är inte speciellt skönt. Tur var väl den att jag har världens bästa som myste och tyckte synd om mig när jag kom på morgonkvisten, underbara du! ♥



jag har haft bäst helg, äntligen nöjd med allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0