Thomas är min hjälte, precis som på film.

i torsdags kväll körde pappa & mamma mig till stockholm, för att jag sedan skulle ta båten ut till sandhamn, äntligen! det är precis som jag sa till oscar, att det är så skönt att lämna allt dravel bakom sig, komma ut hit och bara leva. Det finns liksom inget förflutet, ingen känner en lika mycket och det bästa av allt, allt är så annorlunda här, hela livet är en annan grej. Jag är nog faktiskt en bättre människa här i sandhamn, för i Enköping där dras alla bara ner i varandras skit. Och nu, nu känner jag mig hemma här, det är sjukt skönt.

redan på torsdag kväll när jag kom ut var de bara att byta om och dra ner på seglarn för vin, kramas & heja på lite nytt folk :) fredagen spenderade jag och emilia i en varsinn säng, tills det var dags att få liv i party sexan (som enligt henrik har varit död sen jag drog...) vi blev ett gäng tjejer, min nya sambo Sabina & hennes tjejkompis Ellen som har börjat på samma avdelning som mig. Min gamla sambo Hanna, Emilia, Izabella, bossen Emelie & en ny tjej som heter Susanna, drack vin och skrattade rätt gott innan det var utgång på ingång. Hade en sjukt rolig kväll då jag fick träffa alla jag saknat men pricken över i'et var nog att kvällen slutade på en sjukt läcker båt, herregud. Knäppaste av allt var väl att Martin Stenmark var med?




skippar utgång ikväll då alla satsar på p-söndag istället, känns helt okej för mig. Jag menar, gårdagen kommer jag leva så sjuuuuukt länge, ja, jag är tråkigt nöjd med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0