He's got love like woe.

igår blev det att steka på baksidan och fortsätta med min bok, innan det var dags att åka och handla mat med tjejerna. Myste i bergvreten med iskalla cider och lite gott innan vi mötte upp resten av gänget och begav oss ut till bredsand för att dricka gott, grilla och äta ost & kex.

idag har jag spenderat dagen med bästa Carolina & min favorit kille Casper, absolut ingen lillkille längre men fortfarande lika mysig! Gick sen över till grannen på eftermiddagen och hjälpte henne med sitt löshår, dagens goda gärning :) Sen efter jag ätit mat satt jag i soffan och gäspa tills jag insåg att jag måste ut och röra på mig, tagga tills seriepremiären på söndag! Så ut i gånsta spåret och springa röven av sig, väldigt hurtig av mig måste jag säga! :) Nu bigbrother sen sova, imorgon är det äntligen fredag samt helg, yeey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0