3 dagars utgång gör en sliten..

fredagen började med att jag och fia körde hennes föräldrar till tågstationen, sedan åkte vi till västerås och inhandlade lite tills kvällen och fia's födelsedag. fortsatte hem till henne och lagade tacos, super gott, vi hade en mysig middag ihop med PJ, var meningen att vi skulle träna efter maten, men eftersom att både jag och fia fick ont i magen och kände oss jätte stressade så hoppade vi det. så vi började duscha och göra oss i ordning istället, sen var det bara att börja korka upp första drycken, sen fortsatte det bara.. traskade sedan upp till linda och fortsatte dricka där hemma och vi tre har ju alltid lika skoj även fast vi bara är tre stycken! de blev mycket skratt den kvällen, herregud, nästan så att tårarna kom ;b haha. fick även killbesök utav martin och nikke, det var kul att träffa dom, eftersom att de inte händer så ofta längre.. sen blev de utgång, på vägen tappade vi linda, tråkigt nog, nere på joar blev de dans och massa sånt, tills de blev lite tjafsigt osv, så vi drog hem och sov.


lördagen var de strålande väder ute, så jag och fia köpte med oss mat hem till mig och satt ute och åt, det var riktigt mysigt. sedan medans jag duschade osv, låg fia och sov så sött i min säng, haha ;b sen blev de mat igen, för pappa hade grillat och vi kunde inte motstå, riktigt gott. hem till fia och börja göra oss i ordning för kvällen, fortsatte som vanligt upp till linda, där de blev lika roligt igen, dunkade britney och snygg-erik som faktiskt gjort en låt till linda, den ni ;) fick skjus ner på joar och fan va roligt vi hade, riktigt riktigt jävla roligt, nikke, putte, johan och alla dom var ut för att fira pekh som fyllde år dagen efter, så det var skoj att festa med dom :) och eftersom att jag är så snäll, (och full?) så beställer jag in en shotkanna som jag gärna delar med mig, jag fick den nästan gratis så det gjorde inte så mycket ändå. kvällen fortsätter och jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut, men det gjorde den trotts min vilja.. jag vet att jag iallafall lämnade joar med världens största leende, varför, får nog förbli en hemlighet ;D haha..


söndagen var seg, så innehelvete, gick ur sängen vid tre kanske ;s inte den piggaste men ändå inte så jätte bakfull ändå, får sms senare på dagen att det var fest ikväll igen, då var vi ner bjudna på joars personalfest och de tackade vi ju inte nej till, hur slitna vi än var.. så det var bara att städa mitt rum snabbt som fan, leta fram något att ha på sig vilket inte var de lättaste, duscha och fixa iordning sig sen dra ner till fia, sedan mötte vi upp linda på stan, kändes hur dumt som helst att det är söndag och här ska vi gå ut på krogen, men iallafall.. det var en rätt lugn kväll, drack bara nån cider och en drink sådär, sen var det nog för mig, hade de inte varit några hårda dagar innan kanske man hade satsat mera, men fia lotta skulle även upp och jobba osv, så vi drog väl runt ett kanske? sliten som fan, somnar jag ganska snabbt.


trotts fredagen, så har de här varit den roligaste helgen ändå, tre dagars fest som inte varit planerat, impulsgrej och jag älskar det, och vi har alltid så kul tillsammans, längtar redan tills nästa helg för då ska min vän fia firas ordentligt, för imorgon fyller hon 20 år!


-
inlägger var inte riktat till en person eller två, utan till alla som öppnar sin käft.
Men okej, ni tog åt er, alltså måste det vara sant som jag sa? Ni är riktigt löjliga.

-

Kommentarer
Postat av: Barre

Fattar inte hur du orkade. XD

2009-04-14 @ 22:01:42
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0