ENKÖPING, BITCH!

Jag blir så jävla trött på folk som sitter och snackar skit. visst kan jag hålla med till en viss del att enköping är ganska tråkigt, men det finns alltdi något att göra, de blir precis vad man gör det till! ta mig och fia som exempel, vi bor också här i enköping, men vi gör fan alltid något, vi har aldrig tråkigt och sitter aldrig hemma och bara tomglor tillsammans.

helgerna kan bli tuffare, men visst okej, jag har nyss fyllt 18 och har de senaste helgerna sprungit på joar och jag har skit kul, det har vi alla som har varit ute ihop, vi dansar, dricker och är skit glada och har så roligt det bara går, joar duger gott och väl för mig (fråga mig igen om nån månad..) men jag menar, jag förstår dom som sitter och sgäer att joar suger, för det är dom människorna som inte knappt har några vänner, visst kan de vara kul att gå ut i en ny stad och lära känna nya människor. Men är det inte bara lite undligt och smått pinsamt att man inte kan gå ut på enköpings enda krog typ och inte känna en ända kotte när man faktiskt bott här nästan hela sitt liv? det är ju faktiskt ett val man valt själv, att bara umgås med en eller kanske några flera människor och hålla sig där.


tycker bara att folk ska sluta gnälla, flytta istället då förfan ;s flytta till erat uppsala, västerås eller stockholm.. grejen är nog den att det kommer bli samma sak där när ni bott där ett tag, man ledsnar på folket osv, så ah, nej usch, jag blir bara irriterad. Jag tror säkert att jag kommer bo här hela mitt liv om jag inte tar mig utomlands, jag har allt jag behöver här i enköping och jag menar, vill man festa någon annanstans kan man ju ta sig dit då..



SÅ SKIT NER ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0