:)

jobbigt med denna konstiga värme, men men..

min andra dag idag på stattshörnan och jag trivs hur bra som helst, riktigt skönt faktiskt när jag var så skeptisk och orolig i början. Men se hur bra det går, de går bara bättre och bättre, inte ens jobbigt att ta sig upp på morgonen, vilket är plus i kanten. Tycker faktiskt att stattshörnan är en utav de bättre restaurangerna här i Enköping, de har bra personal, snabba ut med maten, hur bra mat som helst osv. Till o med en gäst sa idag, att de hade ätit lunch på ett annat ställe igår och där fick de vänta en halvtimme, vilket inte finns på kartan här.


imorgon flyttar det in någon hos mig, vem kan de vara? ;)

Kommentarer
Postat av: den nya inneboenden?

ja vem kan de vara söötnöös kan de vara någon på N ;) <4

2009-04-28 @ 18:36:51
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0