fredag.

Skönt, idag äntligen får jag ta hem min bil!
Pappa, jag och fialotta åker ut efter jobb och alla ärenden, nu ska vrålåket hem haha! Har försökt att prata med försäkringsbolaget idag också, eftersom att det blir väldigt mycket billigare om mamma står på den, men tydligen gick inte det då jag står på bilen. Får se hur vi gör nu, om jag skriver över bilen på henne också.. Det löser sig! :)

Sen ikväll blir de väl dricka och mysa, hoppas att de är tillräckligt bra väder ute bara så man kan sitta ute, såå mycket mysigare. Sen hur kvällen slutar vet man aldrig.


Nu ska jag ut och gå, sen äta, sen till och med städa om jag hittar ork till det!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0