Galet som vanligt.

Upp och hoppa, fia tycker det är lika jobbigt att vara med mig tidigt eftersom att hon är så duktig och går upp tidigt medans en annan gärna ligger i sängen och sover halva dagen ;D haha, älskar att sova och nu när man är ledig får man väl faktiskt ta och passa på eller? :) haha, men det var så kul att hon faktiskt tyckte att jag var duktig som gick upp tidigt igår, ibland kan jag med faktiskt!

idag blev de först att skjusa mamma sussi och pappa mats till tågstationen, då de ska åka på en weekend till stockholm eftersom att de firar bröllopsdag, så grattis till dom :) sedan for vi vidare mot västerås, poppar som fan hela vägen och bara skrattar och har de skoj, väl inne i västerås så står vi vid stoppljusen, bredvid oss har vi en kille som åker världens sportbil, och de pinsammaste var att när de blev grönt, så råkade det bli en "rivare" för att de är så mycket grus på vägarna och killen bredvid trodde väl att vi ville raca med honom, fan så jag garvade och fia garvade väl ännu mera, det var dagens roligaste hittills iallafall ;D haha..

inhandlade iallafall en kofta, två leggings och en jacka och sen i förrgår på tjejkvällen inhandlade jag en kjol och två linnen, och födelsedags present till min fialotta som på tisdag blir 20 år!


Nu har jag varit duktigt och lagat mat, medans fia har skurit upp grönsaker, de går bra med gurka o paprika men mindre bra med tomaterna, haha, men de tar sig sötnos! ;) Nu står fialotta i duschen och jag sitter här, ska väl börja göra oss i ordning verkar det som, jag som sitter här i mjukisar och en toffs på huvudet, dags för mig att ta mig från datorn och ork att resa mig upp för att sedan inta duschen när den där primadonan är klar. sen äre nog dags att börja dricka lite skulle jag tro! :)


Höörs! :)

Kommentarer
Postat av: NORDMAN BABY NOOORDMAN!!!!!

hahaa, jaaa men de va fan pinsamt, här åer vi i en ford kombi haha o han hade säkert runt 350-400 hk under motorn vafan! men den bjuder jag på ;D haha fan va kul vi hade i västerås, o vilken rolig helg, dock lite tjaffs på fredagen men de glöms snabbt!! Haha jaa tomaterna gick åt HELVETE men nya tag nästa gg ;) Hahaa, ringer dig senare pärlaan!! P.S du är duktig när du går upp tidigt ;P D.S <33333

2009-04-05 @ 13:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0