Gårdagen och bebis!

thom's födelsedag igår var skit mysig, älskar vädret. Om det ändå hade varit så på min födelsedag :( även jag fick present, en tidig studentpresent, ett jätte fint silver halsband och ett tillhörande armband från guldfyld som jag varit och kollat på i omgångar, super fint! Mot kvällen blev de buzz, först spelade jag, fia, thom/erika och alexandra och då vann förstår JAG! Andra omgången då hade alexandra åkt så martin spelade, och då vann fialotta och jag kom på andra plats!

Fick även reda på igår att mellan tummen och pekfingret så kommer lilla bebisen i slutet av november, jag längtar! Känns nästan som att det är jag som är med barn, så mycket längtar jag. Suck, de är jobbigt att behöva gå och vänta i flera månader på skrutten! Och fia hinner inte träffa henne/honom för då har hon redan åkt. Är så glad för eran skull, ni kommer bli underbara föräldrar <3


Mat nu kanske, låg och halvsov på soffan om mamma frågade om mat och jag sa nej, men nu är jag hungrig, hum!? Aja, tur att man är mästerkock så man kan sno ihop något lite snabbt sådär! ;D haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem är de som ska ha bebis? :)

2009-04-28 @ 19:47:08
URL: http://annastur.blogg.se/
Postat av: Sofia

varför kan du aldrig sno ihop mat till mig för!! JJAG ÄR HUNGRIG NUUUU!! ;) <3

2009-04-28 @ 21:15:54
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0