Hur svårt ska det vara?

Förstår inte hur jävla svårt det ska vara att hitta en studentklänning, jag vill inte ha någon tråkig kritvit klänning, faktiskt. Visst, de finns massa fina klänningar som är vita, men jag föredrar då en svartvit kanske, eller någon annan vit klänning med möster i en annan färg. Blää, klockan börjar ju ticka iväg, kanske dags att ta tag i det och börja leta ordentligt.


nu ska jag ta något att äta för jag är hungrig, ta mig en treo sen och hoppas på att det hjälper mot min sprängande huvudvärk och sen sova. imorgon är de fitt möte med rektorn som gäller och dom ska få veta vilka jävla idoter dom är, blä!


ps, linda rosing är bland den billigaste och mest patetiska människa jag någonsin sett. ursäkta, men hon beter sig som en jävla 13 åring i bigbrother, usch. Jag hade spytt på henne för länge sen om jag suttit i det där huset ihop med henne om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0