i love my car!

Den är så fin nu, bara lite kvar som behövs fixas, sen är de bara små grejer kvar att köpa sen är den i toppskick :) im happy! Är så stolt och glad över min lilla röda pärla, vill ha det där jävla körkortet också så man kan få köra henne också ;b hehe! Men de har jag väl förmodligen snart (a) hoppas jag på iallafall!

var även ut och lämnade nyckeln imorse, och jag fick en chock av vem jag träffade på där. Mindre överraskad av andra saker, men iallafall, de var inte igår direkt..


idag ska vi grilla, det är så sjukt skönt väder ute :) så vi ska straxt åka och handla :) vill bara ha fredag nu, imorgon är det fullrulle som gäller, först västerås, sen träna, sen laga mat o mysa, fixa inför kvällen sen fest! :) älskar att vi alltid hittar på saker och ALLTID har så jävla roligt tillsammans! :) LOVE YOU BABY!


Sluta var så falsk ;s
jag skiter i vad du tycker, jag sa så som jag uppfattat saker och som jag TYCKER! Sen vad du tycker är upp till dig, jag bryr mig faktiskt inte, jag förlorar ingenting på det här, snarare vinner på det för jag har insett vilken dålig stil du kör med. Vio har inte umgåtts på månader, så varför börja nu? Vi behöver inte ens vara vänner mer, jag klarar mig!


HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0