Knäpp i hela huvudet.

Bästa dagen på jobbet idag, gick hur bra som helst och nu blir de att testa lite kvällar också :) trivs som fisken i vattnet ;D hehe. efter jobbet hojjade jag hem, sedan blev de ner på stan med hela familjen och kollade, inhandlade en adidas tröja och sedan handlade de andra en hel del också, åkte sedan och hämtade upp min nattliga kamrat, för att sedan åka och handla :)

hem och lagade mat, gjorde lite bus och mös. fia har fixat naglar och jag har spelat online spel, haha!
nu ligger fia och myser framför tv där bigbrother är på som varje dag ;D och jag sitter här och roar mig med gamal vänskap! :) Jag ska försöka övertala min donna att gå upp och äta vaniljglass med hallon, jag älskar det! Men tror att hon vill sova eftersom att hon inte brukar vara vaken såhär länge och en annan anledning är kanske att vi tydligen ska upp halv åtta imorgon och börja göra oss iordning då! Imorgon är de valborg och jag lääängtar, vi ska ha så sjukt mysigt!



Fia sitter och tittar på mig och vi är precis lika roade, vi har alltså skit tråkigt.
"Det känns som en fredag eller en söndag"
(asgarvar)
"Du, vi är ute på krogen varje fredag sen du fyllde 18, varit på krogen två söndagar. Så vad menar du?"




Deeptalk med min älsk, tack för att du lyssnar, finns och förstår!
Och förresten hade jag duschat snabbare om du tagit tid, haha för det är ENDAST då du är snabb eller om man har riktigt bråttom, så du ska enbart vara tyst eva sofia johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0