kubb-kung!

idag har vi myst hela dagen jag och fia, käkat glass på torget, kollat på alla människor och solat, underbart väder ute! cyklade hem till mig och grillade kött, med stekt potatis, vitlöksbröd och tatziki (stavning?) underbart gott, min pappa borde bli kock, promise! ;D Efter det så filurade vi på vad vi skulle hitta på, så vi smsade grabbarna, mötte upp dom och lirade lite kubb, men de blev så mörk till slut, men vårat lag var iallafall bäst, Lag Black, som bestod av mig, fialotta och gornic, och vi hade väl inte vunnit om de inte vore för micke, men iallafall, haha tyckte vi var bra jag o fia också. Blev lite cider och vin på det, sedan forsatte jag hem till min farbror och faster och tjötade ett tag, hade de trevligt där :) hemgång och vi skrattade på i telefon där vi hade fialotta! Mysig dag/kväll tycker jag, som kunde ha slutat bättre men det var bra ändå :)



imorgon finns de hundra tals planer, hoppas på sol och bra väder, sedan tar jag mig därifrån, det ska bli en kanon dag iallafall har jag bestämt, kommer ha skit kul! :)



Jag älskar dig Mamma, tack för att du finns och alltid ställer upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TZATZIKI STAVAS DE :O



jaaa, din pappas grillningar är bäst:D muums, älskar deet thihi, jaa du jag o din mor fick oss ett gott skratt igår innan jag somna ;D helt sjukt faan hahahahah

2009-04-12 @ 15:42:44
Postat av: Mami

2009-04-12 @ 20:59:59
Postat av: Mami Anna

åååå JAG nämndes i bloggen... Tack :). Älskar dig oxå... forever and ever... <3

2009-04-12 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0