let me in!

Less på den här designen nu, blä!
Måste fan ta mig tid och göra om den, en annan dag då man har ork också!


igår var det faktiskt en helt okej kväll, hade skit kul hemma hos fia med alla nya, fulla människor, alla lekar och en jätte glad zophia! :) efter allt förfestande blev det ner på joar, dansade och hade allmänt kul, förutom att musiken sög rätt hårt och de förstörde jätte mycket. sen en annan brud jävel som fyllesnacka, orka? så, kvällen började skit bra och slutade hur bra som helst iallafall, fick ju min efterlängtade massage och trotts att jag är sämst på att massera så var de rätt mysigt ändå (a)

ikväll har jag inte bestämt mig om jag ska dricka eller inte, men de lutar väl åt att bara dricka imorgon, vi får se hur det slutar. ska duscha nu så jag kan börja må och se ut som folk, sedan dra mig ner på stan och ta en glass med zophia, prata om gårdagen och se vad resten utav helgen har för något att erbjuda.


hööörs!


- hej, jag är kär!

Kommentarer
Postat av: mami

2009-04-11 @ 17:12:36
Postat av: mami

Massage?!?!?!? ;(

2009-04-11 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0