Mys igår :)

Igår blev det först körning, sen mötte jag upp fia så gick vi och simmade i 1,5 timme, efter det blev de solning och bastning.. fick sms sen om att kläderna kommit, så då kilade vi över till skolan och hämta dom, handlade sen lagade jag mat till min kära familj och min nya familjemedlem, zophia! ;D efter det somnade både jag och fia på soffan, vaknade utav att fia hade vaknat och inte ville sova längre. Så vi körde thom senare, åkte och handlade sen tog en sväng till donken, där det var en kille med världens finaste röst som sjöng för mig och fia, hans kompis skämdes dock men det var hur kul som helst.

sen hem, kolla på bigbrother, fia somnade ganska tidigt.


idag så när vi vaknade testade vi kläder inför valborg, min prinsessklänning (balklänningen) och sen studentklänningen som jag inte längre ska ha :( .. Sen gjorde vi oss iordning och sedan far till västerås med mamma och moster. Fick hem mina underbara skor och köpte lite smink och käkade mat, mysigt.

Kommentarer
Postat av: malin

varför ska du inte ha studentklänningen?

2009-04-22 @ 17:59:45
URL: http://maliiinforsberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0