Ny design!

Blev nyss klar och jag är rätt nöjd faktiskt, för en gångs skull :)


Idag har jag och Roslana tränat, blev en lång prat stund efteråt som vanligt, förstår inte hur vi kan ha något att alltid prata om, vi ses varje dag och kan sitta i timmar och prata, det är riktigt skönt måste jag påstå, att samtalsämnen inte tar slut ;D efter vårat långa samtal trampade jag hem, kom innanför dörren och såg att mamma och pappa myste med alkohol och räkor, blev väl mera sugen på alkoholen än dom äckliga skaldjuren. Men min tur blir de på fredag då det är partaj som gäller :)


imorgon bitti ska jag och fia simma och basta, sen ska jag vidare till körskolan och hon sola, sen trampa oss hem till mig och leka med easton och mysa i solen, för jag hoppas på solsken och värme imorgon! sen på onsdag kanske vi ska åka till uppsala och möta upp mamma för att käka lunch med henne och kanske åka till gränby och kolla in de nya butikerna :)



Kolla på resten utav bigbrother nu, sen sova :)



R y s k a n  och  P o l s k a n
Ingen får mig att må så bra som du, du är precis vad en riktig vän är.
Du känner mig bättre än någon annan och jag är så glad att jag har dig!
Ingen annan har fått mig att tycka om mig själv eller livet så mycket, du har
fått mig att inse hur viktigt saker och ting är, vad man ska ta vara på. Jag vill
inte ens tänka på att vi har bara sommaren på oss tillsammans, jag vet
att vad som helst kan hända, men jag ska stå på arlanda den 19 augusti
och säga hejdå och jag tänker stå där den dagen du kommer hem till mig
igen! Du gör dagarna mycket lättare, du är ärlig på ett sätt som ingen annan
kan vara. Jag är så glad att jag har dig, att du finns i mitt liv och att du är du!
Du är min bästa vän, Zophia, Fialotta, Wanheden, Roslana, Fru Nordman,
ja, kärt barn har många namn.

om ett skratt förlänger livet, är jag odödlig med dig!

Kommentarer
Postat av: Ryssen

Jo jag vet, de är tråkigt att tänka på att vi bara har sommaren, men vi har itne bara den vi har mer, vi kommer ju hålla kontakten o som du säger du kommer ju stå på arlanda när jag kommer hem, o så mkt planer vi har efter min flytt hem!!! allt måste gå i uppfyllelse, men först tar vi o gör sommaren till en av de bästa!! jo vi har alltid nått att prata om jag menar du ringde mig när du kom innanför dörren o då prata vi som fan skit länge haha, men ibland är jag för ärlig de är då vi båda blir som envisat men de hör väl till? SES I MORGON PÄRLAN Haha polskan dorota ;D i morgon hoppas vi på sool okey?!! simma lungt nu firren ;P de är vårt, om skratt förlängerlivet skulle jag vara odödlig med dig!



/ Din ryssfan!

2009-04-21 @ 00:38:53
Postat av: Mami

Åååå bloggen vart kanon fin. Du är en hejjare på detta gumman. Jag du e verkligen duktig och träna och ta hand om din lillebror. Vi är såå tacksamma ska du veta. Love <3

2009-04-21 @ 08:29:58
Postat av: anna

åh va snygg designen är =D

2009-04-21 @ 09:54:49
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/
Postat av: Barre

Tänkte just fråga vem som var vem men jag fick mitt svar i kommentarena. . ^^ Blev skitsnygg ny design. =)

2009-04-21 @ 19:38:55
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0