Rockstar girl!

Det blev en sväng ner på vårmarknaden för mig idag, tillsammans med carolina!
Sen hem och åt, sen träffa Jasmine och ligan, känns som hundra år sen, helt konstigt att vara ifrån alla såhär länge, vet att jag tyckte samma sak sist ;/ men de var skoj iallafall att få umgås med mina kära klasskamrater, har saknat er!


Tycker att det är riktigt skönt att vi börjat umgåtts igen, jag har verkligen insett hur mycket jag har saknat dig, du har trotts allt alltid varit en stor del av mitt liv och är fortfarande :) Men man känner av ibland att vi har glidit ifrån varandra, att vi har olika umgängen osv, men jag tror det aldrig kommer hindra oss från att vara vänner. Jag är så glad att du finns Happy!



Kommentarer
Postat av: Barre

Så du har lirat paintball du. =)

2009-04-21 @ 19:37:08
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0