s e g . c o m

idag gick jag upp tidigt tycker jag, tolv var klockan tror jag? och de känns i kroppen, jag håller även på att gäspar ihjäl mig :( drog iallafall ner på stan till ett och gick runt och kollade med anna, sen mötte vi linn och hennes tjejkompis. sen halv fyra åkte jag och mötte upp pappa och resten av familjen för att kolla på fotboll, esk - umeå :) men åkte efter en stund för att jag skulle hem och äta, vilket jag nu gjort och nu ska jag byta om för att sedan åka och träna :) duktiga jag!



Knappt chockad:
"Det har varit en nykter helg uppe på bergvretsgatan"



någon som kommer ihåg? ;)


Kommentarer
Postat av: anna

mysigt (:

2009-04-20 @ 22:45:49
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0