Sällskapssjuk.

Börjar känna hur tråkigt det är att sova själv, ibland är det hur skönt som helst dock, men nej inte just nu. Inatt hade det varit mysigt, speciellt efter vissa saker. Och nu känner jag samma sak, blä. Ibland är det bra tråkigt att vara singel, men baara ibland..


Våran valborg blev planerad idag också, bra då var det gjort.
Kvällen är dock inte planerad än, får se vad alla andra ska göra.



Idag har jag skaffat Spotify, häftiga jag va! ;D


Nej, duscha nu, sen sova, jag ska ju tydligen praktisera imorgon.
fan vad jag hatar det, finns inget värre, jag vill ju bara ligga hemma och sova!


Snook feat Organism12 - Lejonhjärta

Kommentarer
Postat av: Barre

Jag är riktigt trött på att vara singel. >.<

2009-04-28 @ 19:07:36
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0