Lista.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Ida, Idus, Ellen(?)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min personlighet och mina ögon

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Ibland att jag kanske inte säger så snälla saker?

4. Detta är jag rädd för:
Engsö

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

kärlek, god mat, glädje.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Massera, är totalt sämst, äta mat jag inte tycker om,


7. Detta tycker jag om att göra:

umgås med min familj och vänner, dricka alkohol, träna.


8. Detta vill jag göra just nu:

sova.


9. Bästa känslan:

när man känner sig totalt tillfreställd och känner hur lyckan rusar över en.


10. Värsta känslan:

Ångest


11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Ärlighet, humor, omtänksam.. osv..


12. Är jag kär just nu?

Nej


13. Jag vill gifta mig...

Någon gång kanske


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Ha bott i Grekland, hoppat bungee jump, skaffat barn.


15. Min käraste ägodel:

finns inte bara en, jag har massor.


16. Något jag vill ha i present:

ny kamera


17. Detta har jag på mig just nu:

underkläder, jeans, linne och tjocktröja.


18. Favoritkläder:

Mina kjolar.. Mjukisarna också ;D haha


19. Favoritdjur:

Hund


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

De mesta, lyssnar mest på rock nu ..


21. Favoritlåtar just nu:

We Are The Ocean - Nothing Good Has Happened Yet


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

roligaste är religon & barteknik, tråkigast är, svenska, samhäll och projekt och företagande


23. Stjärntecken:

fisk


24. En bok jag älskar:

Det ska bli ett sant nöje att döda dig.


25. En film jag älskar:

Mamma mia, en kvinnas hämnd.


26. Tv-program jag gillar:

Bigbrother, 2 och en halv men, sex and the city.


27. Favoritdoft:

Britney - Hidden fantasy


28. Detta äter jag gärna:

Kött och stekt potatis.


29. Dricker helst:

Min och Fia's lemon drink! ;D


30. Favoritgodis:

Choklad och surt.


31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Grekland.


32. Färg på mina ögon:

blåå


33. Min längd:

169


34. Jag tror på:

mig själv, liv efter döden, på vänskap.


35. Jag spelar:

musik just nu.


36. Person jag beundrar:

Sofia, för allt hon gjort.


37. Så här bor jag:

i ett radhus i bergvreten med två våningar och söt baksida.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Inga, haha


39. Det här tänder mig:

Sättet personen är på och hur han för sig..


40. Det här gör mig avtänd:

finns mycket..


41. Favoritfärg:

blåå!


42. Favoritcitat:

"En vänskap som bryts är en vänskap som aldrig startats"


43. En hemlighet jag vet:

jag vet många..


44. Bästa present jag fått:

Allt jag fick i 18 års present!


45. Senast köpta skiva:

Haha vet inte när jag ens köpte en skiva sist


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

-


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Min längd bl a


48. Udda förmåga/egenskap:

Jag är ovanligt bra?


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

-


50. Vad lyssnar du på just nu?

Fronda, haha


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

jag har gjort massor.


52. Var är dina föräldrar födda?

Uppsala.


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Nya msn.


54. Vilken är din favoritrestaurang?

-


55. När badade du i en pool senast?

igår :)


56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Nej.


57. Hur många barn vill du ha?

Just nu, inga, haha! 2 i framtiden kanske.


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Metal.


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Nej.


60. Vad har du för TV-kanaler?

Många.


61. Har du åkt moped någon gång?

Haha ja.


62. Har du busringt någon gång?

Ja


63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

JA, självklart!


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Grekland kanske?


66. Har du en egen trädgård?

ja


67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Simpsons


68. Kan du alla orden i nationalsången?

Ja kanske haha


69. Badkar eller duschkabin?

Badkar


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Har bara sett en film denna månad och de var s.w.a.t


71. Favoritpizza?

Är inte överförtjust i pizza.


72. Chips eller popcorn?

Chips


73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte.


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?  haha


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej


76. Apelsin- eller äppeljuice?

Äpple


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

mamma, moster, fia och thom, åt på max.


78. Favoritchoklad?

Marabou


79. När röstade du senast?

aldrig


80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Haha tror aldrig jag ens gjort de.


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nja, till klubben bara.. De måste varit EP-cupen? Eller tröjdscupen?


82. Är du bra på matlagning?

Jodå :)


83. Klarar du att tanka själv?

Ja?


84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nej


85. Pepsi eller Coca Cola?

Inget.


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Ja i skolan under lunch bl a


87. Vad var det senaste du handlade?

Skor :)


88. Har du kräkts offentligt?

Ja


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Mångmiljardär, då kan man ju köpa sig kärlek om de är så ;D haha


90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

nej


91. Har du ringt något betalnummer?

Ja


92. Kan man vara vän med sitt ex?

Nja, de beror nog på.


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Mamma :(


94. Hade du mycket hår som liten bebis?

haha, neej..


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Sånt som alla andra har..


96. Vad har du i din väska?

Plånbok, nycklar, telefon, tröja, parfym, frukt, hårspännen, headset, servetter,


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Kollar på bigbrither.


98. Vad är du tacksam för idag?

Att min pappa är villig att hjälpa mig med bilen.


99. Var hittade du den här listan?

På min kära klasskamrats blogg, Malin Forsberg :)


Kommentarer
Postat av: Sofia baby sofia

awww, Mig? (A) sööta du



haha blå som älsklings färg KONSTIGT ;) HAHAHAHA

2009-04-23 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0