it's my life, and it's now or never.

det var riktigt länge sen jag kunde andas ut och säga, "fan vad jag är nöjd med mitt liv, gud vad jag mår bra" och det säger jag nu, och jag har en person att tacka för det. den personen har verkligen fått mig att inse att livet är för kort för att tjafsa och bråka om, man lever bara en gång, och att det är bättre att ångra något man gjort än inte gjort. jag tror aldrig att den personen kommer kunna inse vad den gjort för mig, för det här är något som har förändrat en väldigt stor del av mitt liv och förändrat mig, tack för allt du gjort för mig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

baby, de är du själv som väljer hur du skall fånga dagen jag har bara hjälpt dig på traven, man måste leva livet fullt ut innan de är försent! så de är inte mig du skall takcka de är dig själv för att du VILL leva. är bara glad att jag fått tagit del <33

2009-04-23 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0